NihanBaKarabacak
Aynen canım sakin öyle düşünme..
Doğumdan önce süt gelmek zorunda değil. Zaten doğum da vucud anlıyor ve süt üretimi bebeğin emmesi şeklinde başlıyor..
Her annede süt var merak etmeyin..
Rabbim hiç doğacak bebeği aç bırakır mi ? 😊
Doğumdan sonra bol bol emzir bol bol da sıvı iç bebek uyuyunca kıvrıl sende uyu. Sütun bol olacak göreceksin. Hayırlı doğumlar inşallah ☺