Meraba kızlar bu Benim 3. Gebeliğim. Progestan başladık 34. Haftaya kadar sorun şu ki ben fitil olarak kullanıyorum ama dogru mu oluyor bilmiyorum cok ileriye itemiyorum sanki cıkıcak gibi oluyor ve fitil sonrası kasık agrısı oluyor bu normal mi? Cuma günü doktoruma sorucam öncesinde burda sormak istedim.
bide kendimi yorduğum zaman aşırı derece sancım oluyor yani adım dahi atamıyorum kasılıp kalıyorum bebeğin sağlığıyla alakalı bi sıkıntı olurmu 17 aylık bir kızım var hep kucakta durmak istiyor hamile olduğumu bile unutuyorum gün içinde o derece bunaltıyor beni canı sağolsun cok zorlanıyorum suan dahi sancım var ama kanama olmadı. Dinlenince geçen agrılar sorun olmaz diye biliyorum