Sedddaaa ben fetal dna tercih etmiştim, diğer testleri es geçmiştim. Rahatsız edici bir bulgu çıkarsa beklemek zor gelir diye düşünmüştüm. Bir de fetal dna diğerlerine oranla güvenilirlik seviyesi çok yüksek olan bir test. Fakat ikisini birden yaptırmanızı istemesi ticari bir durum bence. Çünkü zaten fetal dna yaptırınca 2-3-4 lü testi yaptırmanın anlamı kalmıyor. Yaş grubunuz yüksekse ya da kanama, düşük geçmişi vs varsa önceliği bu teste veriyorlar genellikle