Ozgeksn Ebruuu42 progestan bende kullanmıştım kanamam gelmişti beni de çok etkileyen bi hap olmuştu halsizlik tansiyon düşmesi baş dönmesi yaptı ama fitil olarak kullanamıcağım için mecbur hap olarak içtim ilk başta ufak kahverengi lekelenme gibi olmuştu daha sonra iki kere de kanamam geldi ama çok şükür bişy çıkmadı kesemde kanama falan görülmedi yerleşme kanamasıydı galiba şuan 30 haftalık olduk ilk üç ay herşeye dikkat
Ebruuu42 Ozgeksn ya kanama tarzında birşeyim yok kahverengimsi,ancak sürekli diken üstündeyim,rabbim isteyen herkese nasip etsin çok güzel bir duygu,rabbim size bağışlamış sağlıkla gelsin hayırlı evlat olsun
Ebruuu42 Bsraao Çok teşekkür ederim sürekli aklımda bir soru zaten nasıl, iyi mi,inşallah bişey olmamıştır,gibi şeyler düşünüyorum, inşallah olmaz rabbim isteyen herkese nasip etsin bacım ♥️🙏🏻
Ebruuu42 Hrnirm yok kullanıyorum zaten folik asiti sabahlari aç karına için dediler,içiyorum ama ne zaman bırakacağım onu bilmiyorum ki🤷🏻♀️
Mzyn_krk40 damlali canım bende dün kanama oldu doktora gittim ve ve bana progestan ve folicode verdi onları kullanıyorum bugün kesildi mesela kişiden kişiye fark gösterebiliyor ama tatlım @ damlali
Mzyn_krk40 Ebruuu42 bencede git canım bende dün kanama oldu leke ile basladi sonra kanamaya çevirdi hemen gittim ve bana progestran verdi bide folicode verdi bugün ne lekem kaldi ne kanamam ihmal etme