Musonn Arkadaşlar bugün gittim medicanaya.. Kerime hanıma gidiyorum muayene ücreti +nst 199 lira.. Doğum ücretini sordum 4000 TL dedi sendikamız olduğu için 3200 TL düşecekmiş ayrıyeten anneye covid testi yapılacakmış o da 200 lira.. Bilginiz olsun
Mom091 Musonn siz indirimli faydalaniyosunuz ne guzel benm indirimsiz muayene + nst 220 🙊 bugunde covid testimi yaptırdım ☺️ Sizin dogum ne zman
Musonn Busbus58 Kerime hanımın fiyatı farklıymış diye okudum burda. Nstye ilk defa girdim artmış mı bilemedim
Mommmyyy Artmamış gibi sanki çünkü Kerime hanımın muayene ücreti daha fazla hasta yoğunluğunu azaltmak için yapmışlar , ben de Sultan hanıma gidiyorum haftaya göreceğiz bakalım
Musonn Mommmyyy sultan hanımın ücreti ne kadar acaba 😊 pandemidenmidir bilmem ama yoğunluk gercekten az.
Musonn Mom091 covid testini pcr mı yapıyorlar ve kaç gün önceden veriyorsunuz testi :) benim net tarih belli değil 15 şubat ve sonrası büyük ihtimalle
Mom091 Musonn suruntu yaptilar sadece burundan. Cuma ameliyatim bugunden yaptilar keske carsamba veya Perşembe yapılsaydı diyorym🤷🏼♀️
Serife1204 Bende bugün randevu aldım 210 TL dediler kerime hanıma fiyatların artacağını tahmin edince özel sağlık sigortası yaptırdık daha avantajlı oluyo bilginiz olsun