Haynayff bende artık dayanamadım bugün doktora söyledim mide koruyucu verdi. Geceleri hiç uyuyamıyorum. Artık midemin yanmasından çok boğazım alev alev yanıyordu. Rennie falan etki etmiyordu artık. 2 saatlik uyku ile duruyordum. İlk başlarda mide yanması ile başladı önemsemedim. Sonra geceleri kendi geğirmeme uyandım birşeyler tükettim öyle geçiriyordum, sonra rennie şurup kullandım. Artık o da etki etmiyor bende bugün doktora söyledim mide koruyucu yazdı. Hiçbirşey fayda etmiyor. Anlık rahatlatıyor sadece daha da ama ilerliyor. Bakalım bu gece uyuyabilecek miyim.