@Serife43 bende 2. Kez sezaryen olacağım emin olun korkulacak bir şey olsa bunca kadın tekrar tekrar olmazdı. Ağrı tabi ki oluyor ama 3-4 gün sonra oda bitiyor. Endişeniz de normal sizi neyin beklediğini bilmiyorsunuz sonuçta. Bence her şeyin güzel geçeceğini düşünün hemen düzeleceğinizi düşünün emin olun işe yarayacaktır.