Kızlar bu aşıyı illa 20. Haftada mi yaptırmamız gerekiyor ? Doktor kontrolüm 21. Haftada doktorumla yine de görüşüp yaptırmak istiyorum o yüzden beklesem sıkıntı olur mu ? Aile hekimliği daha kaydımı yapmamış hiç ilgilenmiyorlar, arıyorum cvp veren de yok .