minikembryom Merhaba 5 haftalik gebeyim tüp bebbek tedavisi ile hamile kaldım benim gibi olan hamile afkadaslara beta degerlerini sormak istyrm çunkü cogul gebelik ihtimalim var sanirim cuma günü kontrolum
Tugcekkkkk minikembryom 10.günde beta 915 çıktı canım ikiz gebelik benim de. Bir de iki farklı günde çok hafif kanamam olmuştu. İnşallah ikisi de tutunur 😊
Semakrr minikembryom Canım banada iki transfer yapıldı transferin 11.günü 481 çıkmıştı ama bir tanesi tuttu 😌
minikembryom Tugcekkkkk masallah cnm cuma günü belli olur sanirim benimkide kedeyi gormeye gidecz allah nasip kismet ederse insalalh🤲🤲🤰👶🏻
Semakrr minikembryom Hayır canım 2 tane transfer edildi ama biri tuttu biri tutmadı şuan tek bebeğe hamileyim 😊