iremce_88 Hanımlar selamlar herkese🤗🌸 hamileliğimin 20.haftasındayım, meme uclarımda kuruluk oluyor sizce normal mi deneyimli annelerden bilgi almak isterim🥰🥰🙏🏻
momsboys iremce_88 normal canım bazı annelerde oluyor göğüs ucu kremine şimdiden başla yoksa emzirirken daha cok kurur
haziranin25i iremce_88 Çatlak kremlerini kullanırken elimde kalan kremleri hep göğüs ucuma sürdüm. 36.haftamdayim lansinoh kremini kullanmaya başladım hiç kuruluk yaşamadım 💃🏻
Ferdasntrk iremce_88 gayet normal ama memenle fazla oynama nemlendirici sürüyorum diye sütün erken inmesin ilk süt çok önemli bebek için şuan ayva var onun çigidini sür biraz havalandır çok iyi gelir bende de oluyor hatta bazen kaşınıyor 😕
tkrj19 iremce_88 senin erken başlamış maşallah ben 34 haftadayım yeni olmaya başladı gümüş kapak kullanıyorum rahatlatıyor