Kızlar dislerimlerim 1 aydır iltihaplı antibiyotik kullandım ama korkuyorum bebeğe bisi olacak diye her türlü herşeyi yaptim en son 8 4 tansiyonum düştü hastanede serum takıldı şuan gene aynıyım dişlerim yüzünden yemek çiğnemiyorum ve haliyle ac ac geziyorum midem bulanıyor sürekli su içmekten napabilirim