Hatice_karadag Kızlar bir ay önce 2300 dü kilosu iki gün sonra gidicem hastaneye 38 haftalgz sizce kaç kilo olmuştur tahminleri alalım kiminki doğru cikicak bakalım😘😘😘😘
mucizemucize17 Hatice_karadag benimki 36 da 3 kilo 75 grm dı bende çarsmba günü 38 olucam 🥰 senin bebiş de en az 800 grm almıştır bence
mrs_elisah Hatice_karadag Yarın kontrole gidince bebeğinizin kilosu burada yazılanlardan daha düşük çıkarsa üzülürsünüz boş yere stres yaparsınız bence. Birde lütfen bakın kızlar yazmışsınız önemli bir şey var sandım 🤔 Akışına bırakın inşallah bebeğiniz sağlıklıdır 😇😇🤲
Mutlubirannee Hatice_karadag 37 haftada 2950 di. Sizinkide o civardadır heralde aman sağlıklı olsunda kilosu çokta önemli değil. Kilolu olması sağlıklı olması anlamına gelmiyor☺️
Hatice_karadag Mutlubirannee evet öyle maksat muhabbet olsun doğuma yakın daha bir meraklı oluyoruz ya 😂
Astadavistabeybi Hatice_karadag benim bebiş 38 de 3100 grmdı bugün 39 da 3200 olduğunu öğrendik bazen çok güzel beslensekte kilo almıyorlar
Astadavistabeybi Hatice_karadag hayır kötü değil ondan aslında şuanda tam ideal haftasıyla uyumlu sadece bazen çok bazen az alıyor . Bundan önce 250 gr almıştı 100 e düşünce bebek aç kaldı psikolojisine girdim ama bence ideal canım sağlıklı olması önemli 🙏