Bseda biz beşiğini ve şifonyerini ikeadan aldık çok beğenerek, zaten bir çok ürününü severek kullanıyorum evimde. Şifonyerini 3 çekmeceli aldık dolap almayı da düşündüğümüzden çok büyük şifonyer almayı düşünmedim. Dolabınıda henüz karar veremedim verdiğimde onu da ordan alacağım 🤗