irorkay 9+1 im. Bugün adet döngüm normalde. Regl ağrısına benzeyen ağrım var hafif hafif bir de belim ağrıyor. Sizde de olmuş muydu?
Anne12_ irorkay Bende de olmuştu kendini sıcak tutmaya çalış ayaklarını hele ki sakın yere çıplak ayak basma üşütürsen sürekli tekrarlar
Jdiebsh irorkay 36 haftalık olduk her ay adet oldugum zamanlar belim bacagım agrıyo ilk aylarda daha şiddetli agrıyodu
kbrMEVA Normal vnce çünkü benim adetime 10 kala bel kasık ağrım filan vardı öyle anlamıştım hamile olduğumu bebeğin büyüyor yerleşiyor artık kendinizi fazla yormayın ama doktora gittinizde doktorunuza da danisin