Merhabaa tatliş anneler
Hamilelik belirtileriniz nasıldı? Adetim 2 gün geçti bugün test yaptım negatif çıktı. Adetim hiç gecikmedi şimdiye kadar hep gününde geldi. Geçen hafta göğüs ağrım ve sol kasıkta kramp kasılmalar vardı göğüs ağrım Cumartesi günü geçti ama kasıktaki ara ara ağrı ve kramp oluyor. Bugün sabah kanamam oldu ama çok çok az kahverengi bir leke bir daha bişey gelmedi🙄 Benim gibi olan var mııı???