Barlisko 3 sene önce ogluma orda doğum yaptım şimdi ikinci hamileligim özel hastaneye gidiyorum ama buraya yine gidiyorum tahlil vs şeyleri yaptırıyorum
Barlisko plakayerli valla daha iyi bi doktor bulamadim kime denk gelirsem ona gidiyorum o doktor diye alıyorsun farklı çıkıyo falan