FasulyeK Arkadaşlar önerdiğiniz göğüs ucu kremi varmı etkili ve doğum öncesinde başlamamız gereklimi , Doğumdan sonra kullanmamız yeterli oluyormu?
Elifkyhn1993 FasulyeK FasulyeK dogumfan sonra kullansan yeter ama yara olusmadan sur onlem almis ol. İlk hamilrligimde GARMASTAN POMAT kullandim biraz oahali 100kusur ama etkiliydi yikaman gerekmiyor surunce icine cekio bisure sonra. Simdk yine alicam
Havvaozgur FasulyeK lansinoh aldim eltim çok memnun kaldığını söylemişti ama tabi henüz daha başlamadim
Ozge3_prsk Lansinoh bende duydum, herkes memnun bende 27 haftalıktayım bu hafta başlicam bide doğuma 2 hafta kala gümüş kapak kullancağım