koalababy aynı hastanede Figen babacana gidiyordum bütün akrabalarımız Figen de dogum yaptı ama gecen haftalarda problemimiz oldu o yüzden Dr değiştirip Sema yılmaz a gidicem Binnur hn a da cok asabi sert vs diye yorumlar yapılmıştı benim arastırdım zamanlar