Arkadaşlar merhaba 2. Doğum olcak ilki de sezeryandı genel olmuştum bunda doktor spinal yapılıyor şuan koronadan sebeb dedi. 38+5 de Alıcak şuan 38 oldum bebek 3 kg ama korkularım var spinal nasıldır nedir hiç bilmiyorum 🤔 nasıl oluyor ne olur yardımcı olun 😞😞😞😞😞😞