sukran97 Gamzeliikizlerr Allah yardımcınız olsun inşallah vaktinde sağlıkla gelir bebişlerimiz kötü düşünmeyelim ☺️ İkiz gebelik gerçekten zor ama bilmiyorum bu benim ilk hamileliğim ama göbeğim falan çok çıktı 7 8 aylık hamile gibiyim Allah yardımcımız olsun🤲
Gamzeliikizlerr sukran97 benim ilk degil ama aynen kocaman bi karnim oldu. Hic bileyim olmuyor . Dogurcak gibiyim. Penguen gibi yürümeye başladım sanki 😂
Gamzeliikizlerr ikizcanlarim2021 bende her hafta proluton vuruluyorum. Protestan bana felaket bas ağrısı yapti. Bıraktım. İğneyle devam ediyoruz sadece.
ikizcanlarim2021 Gamzeliikizlerr bebelerimizi sağlıkla alalım kucağımıza inşallah hepimiz tek duam istediğim benim hamileliğim biraz zor geçiyor kendimi iyi hissetmiyorum pek ama beterin beteri vardır diyorum hep şükür halimize biraz da nane mollayım herhalde 5 kilo verdim ikiz gebeliklerde hersey daha yoğun hissediyormuş rabbim yardımcımız olsun inşallah
sukran97 Gamzeliikizlerr bende tamı tamına 10 kilo aldım 🙈🤣 57 le başladım 67 geldim en son geçen hafta muayenede sanırım bi 10 kilo daha rahat alırım 😂 sizin de karnınız da gerginleşme oluyor mu benim özellikle geceleri karnım taş gibi oluyor
Minnakhamis Gamzeliikizlerr 19+2 haftalığız ikiz kızlarımla 🥰 bizede detaylı için 21. haftada gel dedi doktorum 💜
Su5678 Gamzeliikizlerr yaparlar cnm ben sırayı ozamana vardı ondan bu haftalarda olsa verceklerdı senın hamılelık nasıl gidiyor kılo aldınmı
Hamileyimasy Bende geçen hafta yaptırdım 21. Haftada çift yumurta ikizleri hamileyim iki erkek dedi banada 💙 ama birinin kalbinde parlaklık var dedi başka ölçümler normal dedi çok takıldım yaşayan var mi