Hudeyce Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak, 6 haftalık hamileyim, ankara’da yaşıyorum önerebileceğiniz hastane ve doktor var mı Devlet hastanelerinde? Yardımcı olursanız çok memnun olurum 🙊
OlgaArslan Hudeyce ilk zamanlar korona yokken gataya gidiyordum çok memnundum hemen hemen aynı doktora bulabiliyodum ama korona çıkınca ortaya özele başladım orda doğum yaptım ve bebeğimi de oraya takibe götürüyorum çok memnun kalmıştım. Şehir hastanesi iyi diyorlar bi arkadaş gidiyodu ama asla aynı doktora bulamıyodu randevu
Nlay1n Hudeyce canım ben Sincan koru hastanesine gidiyorum ama binadaki komşum şehir hastanesine gidiyor çok memnun temizmiş ve ilgileri güzelmiş☺️
Hrnirm Hudeyce ben 4 ayda butun hastaneler h çok gezdım ama hiç birinden memnun kalmadım en son gazıye gıttım gercekten çok iyiler hepsı çok ilgileniyorlar tavsiye ederım
EbrarBostanci-81 18 haftalığım bu zamana kadar etlik zübeyde hanıma gittim ama sürekli gidebileceğin bi doktor yok değişiyor ama kesinlikle hiç memnun değilim geçen hafta orda 3lü yaptırdım cinsiyet falan öğrenmek hak getire 😒 bu hafta özele randevu aldım inşallah öğrenicez 🙏🏻 İlk kontroller testler için gidebilirsin ama ilgili değiller bilgin olsun Ankara şehir hastanesinden daha çok memnunlar
Hudeyce EbrarBostanci-81 Evet Zübeyde hanımdan memnun olmadıklarını duydum bi çok kişiden ama şehir hastanesi için de baya tereddütte kaldım, İlk muayene olacağım daha 🙊 özelden aldığınız kişi öneri üzerine mi?
Gurcunur EbrarBostanci-81 ya bende Zübeyde hanıma gidiyorum hiç memnun değilim mecbur gidiyorum cinsiyeti neden söylemiyolar anlamıyorum
EbrarBostanci-81 Hudeyce evet sağlık ocağındaki hemşirem etlik lokman hekim hatice çelik e gidiyomuş memnun olduğunu söyledi perşembe gününe randevumuz var bakalım zaten bi dahaki ay detaylı çekilicek devlette istemiyodum hem onun hakkında bilgi alırım dedim 🙈
Hudeyce EbrarBostanci-81 Bize de yakın o hastane bende bakayım🙈 çok teşekkür ederim cevaplarıniz için insan ne yapacağını şaşırıyor şu doktor ve hastane konusunda özellikle buralara yabancı bi insanım yurt dışından geldim daha zor oluyor 🙈
EbrarBostanci-81 Hudeyce ay bizde buralı değiliz tayinciyiz ve geldik 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim 😂🙈 bende sora sora ya da burda konuşarak öğrendim bi sürü de hastane var karar veremiyorum yakınlık olarak orası uygun geldi bize de fiyat olarakta makul
Hudeyce EbrarBostanci-81 yeni katıldım bende buraya inşallah güzel bir yerlere denk geliriz hastane ve doktor olarak ikimizde 🙈
Krcaysun Merhaba 28 haftalık hamileyim en başından beri gata ya gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim. 2 defa zubeydeye gittim gitmez olaydım 🤦♀️
Hudeyce OlgaArslan özel hastanedemi yaptınız doğumu? Kontorolleri devlet hastanesine düşünüyorum da doğum için özel olsun istiyorum eğer özelde memnun kaldıysanız isim vermeniz mümkün mü acaba? hastane ve doktor olarak
OlgaArslan Hudeyce ücretleri makul olduğundan sadece özele gitmeyi doktorumun sürekli aynı olmasını istediğimden özel tercih etmiştim. Ufuk üniversitesi dr Rudvan Ege hastanesine gidiyodum
OlgaArslan Hudeyce kusura bakmayın biraz eksik yazdım bebek uyandı. Tufan hocaya gidiyodum o zamanlar 69 tl ydi ücreti memnundum doğumum mecburi sezaryen olmuştu doktorum doğumumu yaptırmıştı 3 bin tlye doğum yapmıştım 28 gün bebek ücretsiz yararlandı ama 1 ay 7 gün hastanede yatmadına rağmen ek ücret çıkmamıştı. Yatak ve refakatçı ücreti doğuma dahil değildi dediğim gibi şu an fiyatlarını bilmiyorum telefonla arayıp sorabilirsiniz. Şuan oğlumu oraya götürüyorum aşılara doğum yaptığımda doktoru kimse o bakıyor muayene ücreti 59 tl çok ilgilenirler her şeyimi cevaplar memnunum yani
Baby06 Polatlı devlet hastanesi zeynep bayrak doktor… Özel hastane düşünürseniz özel polatlı can hastanesi osman bey prof doktor..
Hudeyce Gurcunur Benim yakın arkadaşımda çok geç öğrendi o hastane de hatta erkek dediler bi kız dediler bence sizde başka hastaneye gidin öğrenmek için
EbrarBostanci-81 Gurcunur ekranları eski bazılarının ama doktora ilaç konusunda bile soru soramıyosun hepsi için demiyorum sürekli değişiyor ama cins cins doktorlar var sırf bu yüzden özele gidicem millet 12.haftada cinsiyet öğreniyor 18 haftalık oldum bi tahmin bile yok
Nlay1n Hrnirm bi arkadaşım geçen sene Gazi hastanesin de doğum yapacaktı baştan sona bütün kontrollere oraya gitti ve en son idrarda bi değer fazla göründü ve yerimiz yok diyip apartopar etlik Zübeyde hanıma yolladılar son anda ve hastaneyi hiç bilmiyorlardı tekrar düşünmenizi öneririm