Nurr24 Kızlar bebeğim ara sıra toplanıyor bir yumruk haline geliyo bu normal mi değil mi merak ettim bilen söyleyebilir mi
Elifkyhn1993 Nurr24 normal😊 bnde 27yim tam yumruk gbi oluyor bikac sn suruyor geciyor muhtemelen biyerlerni dayiyor. Rahme baski hissediyosunuz ztn
EmineP Nurr24 bu olan şey rahmin kasılması. Hamileliğimin başından beri var nerdeyse benim. Magnezyum kullandım az olması için doktorun tavsiyesiyle. Son zamanlarda daha da sıklaşıyo. Çok sık olmadığı sürece sorun teşkil etmez sanırım endişelenmeyin🤗