Hfs_1907 20+5 haftalık hamileyim.. Kasıklarımda yara acısı gibi Bi acı var her hareketimde acıyor yara gibi sanki neden olabilir? Doktorumada sorucam gittiğimdede.. Az çok tahmini olan var mı?
Merve10090 Hfs_1907 rahim büyüdüğü için genişlediği için kasık ağrısı verebiliyor. 20 haftadan itibaren ortaya çıkıyormuş. Bendede var 20+5 ten itibaren kasık ağrım var. Rahim genişliyor.. kaslar ağrı veriyor.
YNB Hfs_1907 benimde ayni idrara cok sıkışık olursunda onun agrisi olur ya ayni boyle doktirum normal karin kaslarin genisliyor rahim buyuyor organlar sıkışıyor kanama olmadigi surece korkma demisti
Hfs_1907 Merve10090 Anladım Teşekkür ederim Daha sabahtan beri başladı hala devam ediyor bakalım ne kadar sürer.. Allah tüm hamilelere doğum yapmış yapacak olanlara herkese sabır kolaylık şifa versin zor..
Ftmm Ben de 29+3 gunluguz benim de oluyor. Herhangi bir kremle gece uymadan masaj yapın cok ıyu gelıyor
Hfs_1907 Merve10090 Anladım Teşekkür ederim Daha sabahtan beri başladı hala devam ediyor bakalım ne kadar sürer.. Allah tüm hamilelere doğum yapmış yapacak olanlara herkese sabır kolaylık şifa versin zor..