SabriyeCan Aaaaayyyssssuuunn doğrudur ama Doruk tek başına yakışan bir isim bana göre tercih sizin tabiki 😊
Denizeker Aaaaayyyssssuuunn Aaaaayyyssssuuunn tartismaya bence kapali bora ismi cok hos ve guzel doruk bora efsabe guzel olmus
Denizeker Aaaaayyyssssuuunn rica ederim bizde Aaaaayyyssssuuunn bakalim.bizde esim Cesur istiyor ben ömer akif bugun post actim cevaplarsan sevinirim
Aaaaayyyssssuuunn Mpy malesef 3isimden biri muhtemelen Bora dıyorum çoğunlukta öyle demıs ,illa ki birini seçmemiz lazım doruksminü ben koydum 2.isimi de eşim koyucak