Kuzeyufuk Arkadaşlar sizdede ayakta çok kalınca sümüksü tarzda akıntınız geliyor mu ? Bende yürürken baskı oluyor ve akıntı geliyor
Akgl06 Kuzeyufuk aynen evet bende de oluyor oda normalmiş bebek ağırlaştığı için oluyormuş şuan bile ağrım var
FtmSyf Kuzeyufuk bende de oluyor ilk enfeksiyon diye çok korktum ama kaşıntı yok. Birde kasik ağrım çok oluyor
Happymam ssnnmmm aynen benimde zaten hamilelikte en sık görülen şikayetlerden birisi ayakta kal veya kalma 😬
Kuzeyufuk Happymam korkuyorum ilk gebeliğim doktor sıkıntı yok diyor ama pinpirikleniyorum ister istemez
Akgl06 Kuzeyufuk tabi tabi aniden kramplar girer gibi oluyor dikiş yerlerim de sızı oluyor yani yavaştan başlıyor ağrılarım
Kuzeyufuk Fozlem 28+2 iken 4.4 tü iyi demişti doktorum 3 hafta sonraya vermişti randevuyu ayın 18 inde gideceğim işte
Fozlem 4.4 iyiymiş evet kasılmaların hepsini fark edemiyoruz maalesef ntsye girmek lazım bilebilmek için
Kuzeyufuk Fozlem doktoruma gidince anlatınca durumu sanırım binyıla izleyecektir ama her doktor normal diyor bakalım