OlgaArslan yok niye kirilayim, eskiden olsa daha farkli tepkiler verirdim belki ama bu forumun cogunlukla ultra dusuk kalan algisi ve cahillik israri yuzunden iyice saldim ben. Kendi degerlerimden( emin olmadigim seyde -mis eki kullanmak, doktor tavsiyesine uyun demek vs gibi) odun vermeden kendimce yaziyorum yazacagimi hala ama sadece ust uste ayni gun ikinci kisi ayni seyi soyleyince bayana ek bilgi yaptim. Pedagog diye de cok guven verdiginden dolayi belirtmedim acikcasi oyle yazarken yazmisim, kendimi meslek olarak fersah fersah ustunde goruyorum acikcasi( ego olarak algilanmak istemem ama hayattaki sayisal gercekler diyelim,algilanirsa da bu da cok umrumda degil 🤷🏼♀️) Hamilelik ve hassaslik durumunu da inanin asiri elestiriyorum bu forumda kime mantikli veya kesinliginden emin oldugum bisey soylesem beni hamileliginden yakaliyor sanki biz degilmisiz gibi, ben de hormon vs calismiyor heralde diyorum her seferinde 🙃 kisacasi ben net, bilimsel ve mumkun mertebe dogru bilgiden yanayim,bir sey ogrendigimde sevinir ve tesekkur ederim ama bu forum pek boyle bi ortam degilmis. Burada sadece fikirlerimi belirtip cikiyorum artik, inanmak istemeyenin, cahil davranmak isteyenin onune kitaplari yigsam da biseyin degismeyecegini cok kez gordum. Kaygilanamayacagim kimse icin yani. Bir elin parmagi kadar bilincli olan ve ogrenmek isteyen anne adayiyiz benim gordugum.