yagizinannesi1 Merhaba arkadaşlar elimde bir yara oluştu ve alınmadan geçmezmiş doktorum da sıkıntı olmaz yaptırabilirsin dedi ama korkmuyor değilim bebeğim için var mı böyle operasyon yaptıran
urazaslan yagizinannesi1 sadece o bölgeyi uyuşturuyor bebek için bir sorun olcağını sanmıyorum dokturunda uygun gördüyse eğer