Ozlem-34 Merhaba arkadaşlar bugün 4+6 günlüğüm kontrole gittiğimde kese durumu cok iyi ama altında kanama var dedi ilaç verdi böyle durum yaşayıpta sağlıkla bebeğini kucağına alan var mı ilk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım
Busra34ybg Ozlem-34 ben 9. Haftada yaşamıştım canım hatta öyle böyle kanama değil 3 ped değiştim aynı adet gibi 26. Haftamızdayız çok şükür
Ozlem-34 Busra34ybg rabbim kucağımıza almayı nasip etsin benim dışa cıkan bi kanamam yok cok şükür sadece kesenin altında hafif kanama var dedi doktor