Glsmozkn Cuma günü doğum yaptım 3 dikişim var ne tuvaletimi tutabiliyorum sanki tutma hissimi kaybetmişim gibi ayrıca arka tarafımdada bir baskı söz konusu normal mi acaba lütfen birileri birşey söyleşin
Arin31 Glsmozkn çok normal afedersin bende de aynı durum oldu tutamadım zamanla azaldı, resmen koşa koşa gidiyordum
Arin31 Glsmozkn benim çok uzun sürmedi geçti çok katı tüketmeyim kayısı suyu için bol bol kabızlık olunca ağrı çok oluyor