Anladım içim rahatladı yemekten sonraki saydım hareketlerini 1 saat içinde 10 hareket oldu ama eski kıpır kıpırlığı olmayınca korktum biraz 🙃allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bir de bu ara çok hıçkırık tutuyor miniğimi Sizin de öyle mi