Kızlar bana Bi akıl verin lütfen ben 20.haftadayım kabız degilim ishal degilim tuvaketle ilgili hiç Bi sıkıntım yok ama bende hemoroid memesi oluşmuş onunda agrısı kanaması bişeyi yok taharetlenirken elime geliyo sadece internette bakıyorum meme oluşması 3. Evreymiş ama ben ilk evreleri yaşamadım bnm gibi olan varmı neden oluşur ne yapmak gerekir bilen varsa yazsın lütfen doktor randevuma daha var o yüzden size sormak istedim