Aleyyy123 Esra_80_ Bende aşıyı oldum kan tahlili felan istemediler herhangi bi saati de yokmuş toplamda 3 doz vurucaklar birini şimdi oldum işte diğeri 1 ay sonra ve 6 ay sonra olcak şuanlık ağrım yok ama size tavsiyem kesinlikle aşıyı yaptığı gibi kolunuzu ovalayın
Arnisa urazaslan hayır 16 vuruluyor ilk iğne size geç vurmuşlar. Beni hemşire 16 haftalıkken çağırdı. 1 ay sonra yine olacağım
EbrarBostanci-81 Esra_80_ en son 3lü test yaptırdım geçen hafta kanıma falan uzun zamandır bakılmıyodu ben sadece aşı için gittim sağolsunlar hastaneden daha çok ilgililer 😂🥰 bende bilmiyodum ama çok güzelmiş valla doya doya dinledim 😍
Arnisa Aleyyy123 16 haftalıkken oldum . Aç karnı mı oluyo bilmiyorum ama ben tiroidlerim için kan verdiğimden aç karnı gittim . İğne vurulunca hiç acımıyo ama gece kolumda ufak bi şişik oldu iğne olduğum yerde ve 4-5 gün kolum çok ağırdı. Parol içebilirsin dedi hemşire ama içmedim. Buz koydum 1-2 kere . 1 ay sonra yine olcaksın dedi . Sana tavsiyem iğneyi vurulunca kolunu iyice ovala baya bi ovalaki dağılsın. Ben ovalamadım belki ondan şişti bidakine çok ovalıcam
Nehir_nehir Melos123 ben ilk aşımda 21ci haftada gittim çünkü bana dedi 5aynı doldurduğunda ve bebeğin hareketlerini hissettikten sonra gel dedi
Arnisa urazaslan hemşire 16 haftalıkken olacaksın dedi üstelik kendiside hamile. Bence sen geç olmuşsun ☺️ Sonuçta bu aşı paslı bişey batmasına ve hayvanlardan geçecek hastalıklara karşı önlem olarak yapılıyor. Nekadar erken okadar iyi
Mihrialtntas urazaslan katılıyorum beni de ebe aramıştı 20. Veyahut 21.hafta gelirsin tetanoz aşısı olman gerekiyor diye
hilal_au Sabah erken giderseniz iyi olur, bana aşıyı vurup kan tahlili de yaptılar muhtemelen size de yaparlar. 21.haftada ilk doz oldu. Doktora ikinci doz olacak mı dedim hayır dedi. Doppler ile kalp atışlarını da dinliyorlar 🥰
Mom6 Esra_80_ Valla saniye sürdü Aralığın son günü oldum akşama kadar sıkıntı yok akşam bir ağrı başladı 1,5 gün kolum felçli gibi kaldı yatamadım kullanamadım kolumu.. Daha yeni düzeldi