yusufbebekk447 Hamilelik beni bu aralar etkiliyor galiba .Bulaşık toplarken aniden bi üzgün hissettim ağladım nedeni yok.sıkıldım evde diye belki de .böyle oluyor hep sebepsiz ağlayasım geliyor
Tugcensar Bana da sürekli oluyor oturduğum yerde bile ağlıyorum eşim diyor ne oldu ağlamak istiyorum bi sebep yok diyorum oda bi şey oldu sanıyo sonra güldürmeye çalışıyor 😅
Sumsumm Ozellikle ilk trimesterde nerdeyse hergun agliyordum kendi kendime birseylere gönülleniyordum surekli. Cok sukur azaldi simdi bebegim aklima gelince duygulanip agliyorum saglikli dogacak mi diye insallah ssninde gecer