pamuktenlim detaylı ultrasonda bişey çıkmadı canım sadece böbtekte çok az büyüme var dediler o da erkek bebekte normal dendi. Onun dışında küçük bir bebek oldu bence değil de öyle dedi doktorlar. Katın çevresi 2 3 hafta geri geldi 32 den sonra. Böyle böyle derken 39+6 da dünyaya geldi. Üstelik kakasını yapmıştı ve gelmeye niyeti yoktu. Kakasını yaptığını doğum esnasında öğrendik. Kendi sancısı ile gelmeseydi ben daha doktora gitmeyecektim belki farklı şeyler olacaktı. Ama çok şükür ki Allah orda da yanlız bırakmadı kendisi geldi 🤲 canını sıkma güzel olacak 🌺