Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim bu ikinci hamileliğim ilkinde hiç sorun yaşamamıştım çok şükür ama doktorumuz düşük tehlikem olduğunu ve kesenin içinde sıvı olduğunu söyledi daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim..