Selamlar bugün 7.haftayım hastaneye gittim 10 gün önce gittiğimde kan idrar testi verdim doktor 10 gün sonra gel dedi 🙄 bugün gittim işte benim kanım arh(+) tahlilde negatif çıkmış nasıl oluyorsa birde bana diyor eşinle kan uyuşmazlığı var zaten ilgi alaka hiçbir şey yok doktor değiştircem ne zormuş doğru doktoru bulabilmek 🙄