annevehamile11 Merhabalar anneler Metro hastanesi muayene ücreti ve sezaryan doğum ücreti hakkında bilgisi olan var mı acaba? Yılbaşından sonra giden daha doğrusu. Zam gelmiş deniliyor çünkü