pbzm Hamileligin basindan beri dilim paramparca oluyor ozellikle eksi biseyler yada ceviz yedigimde kirmizi kirmizi yariklar olusuyor cok aci veren bisey degil ama rahatsiz ediyor hamilelikte normal midir?
HemsireAnne01 pbzm su tüketiminiz nasil? Az su iciyorsaniz yediklerinizde etki edip yarilabilir diliniz
pbzm HemsireAnne01 2 lt su iciyorum sudan degil ama yediklerimden etkileniyo sanirim ozellikle eksi yeyince 😬
Gulhan16 Benim doğuştan öyle dilim tamamen yarıklarla dolu ceviz portakal patlıcan yemeği yakar şuan aklıma gelenler :(
HemsireAnne01 pbzm cok gecmis olsun bende de olur ama genelikle az su icince ve dediginiz gibi eksi seyler tüketince ve ceviz tabiki 🤦
cansuece pbzm sormak hiç aklıma gelmedi benimde internetten bakınmıştım. 🙃 Yazarsınız doktor ne diyecek bakalım 🌝
HemsireAnne01 pbzm ben bol bol su içerek biraz olsun düzenledim. Ara ara geri geliyor doğuma kadar gider mi bilmem.. benimde 10 haftam var daha ama kesin bi çözm bulmuş değilim. Doktora sormak da hiiiç aklima gelmedi 😂