Mnkse Haticeakardeniz benim çok ağrım sancım oluyor yaa özellikle kuyruk sokumumda sağa sola zor dönüyorum
Elifdilara Haticeakardeniz 19+5 şikâyetlerimiz azaldi elhamdulillah.yogun bel agrisi ve aşağı baski haricinde.Allah saglik versin herkese😍
Bonibon Haticeakardeniz mide yanması ve geceleri sırt üstünü yada yüz üstü uyuyamamaktan çok şikayetçiyim
Elcnerdgn Bel ağrısı arada yasıyorum onun dışında geceleri sağa ve sola yatmaktan heryerim uyuşsada bunun dışında bi sıkıntımız Yok 💕💕
BarBeyzazer SinemDemirciErel haraketlerini hissetmeye başladın mı canım bizde 20 haftalık olduk ikizlerle ☺
dseyma SinemDemirciErel benim de üçüz☺ Ayak şişmesi ve bel ağrıları bende de var. Ayakkabılarım sıkıyor artık 🙁 çok fazla ayakta duramıyorum. Hareketlerini de hissediyorum artık
Melisaaa Bebisimi hissetmemem dışında çok şükür sıkıntım yok canlar💕 Henüz öyle çoook hissetmiyorum ara ara çok küçük şeyler ve malesef cinstiyetimiz de belli değil henüz. Sağlıkla alalım hepimiz kucagimiza
SinemDemirciErel dseyma Bende çalısıyorum 7.30 saat ayakta kalmaktan nasıl sisiyo doktorda ayakta kalmaktan agrıyo belin dedi bakalım nası olucak.üçüz mü normal mi ☺☺
BarBeyzazer SinemDemirciErel ben hissedemiyorum bide üstüne nezle oldum 20. Hafta bize iyi gelmedi 😷🤧
Nefesim74 Bizde 20+3 olduk oğlum la 💙 Bel ağrısı oluyo ve geceleri zor geciyo bi saga bi sola dönmekten onun haricinde bi sıkıntımız yok şükür. Hareketleri bende ufak tefek hissediyorum düzenli olmasada .