Hilalsny Ersoylurkye amin insallah :)💜 allah hepimize saglikla benegini kucagina almayi nasip etsin :)
NilGrl Ersoylurkye kan değerleriniz iyiymiş demek ki 😊 bende kansızlık var kendimi bildim bileli.. erken başladım. Kabız yapıyor ilk başlarda bilginiz olsun.
Ersoylurkye NilGrl kan degerlerim iyiydi cok sükur her kan idrar tahlili verdigimde iyi dedi doktorum allaha cok sükür
Sebiha35 Ersoylurkye kan ilacı yapıyor bana da ishal de yapıyor ikinciyi değiştirdim ama yapacak bir şey yok
Sineemm Ersoylurkye ahhh canım biz hala o sıkıntıyı çekiyoruz malesef ilaçtan kaynakliymis doktor öyle söylemişti 🤷
Ohaezgi Ersoylurkye evet benimde simsiyah bazen koyu yeşil oluyor kullandığım kan ilacından kaynaklanıyormuş doktorum söyledi gyno ferro sanol kullanıyorum
ipkk22 Ersoylurkye normal canım demır ılacı yapıyor hatta doktorumla konuştum normal demır ılacı yapıyor dedı korkma