Ersoylurkye bende kan ilacı kullanıyorum. Benimde siyah oldu da ben lahana ve ıspanak yemiştim ondan diye düşündüm 😀 normalleştim şimdi . Kabızlıkda yaşıyorum hamilelik başladığından beri . Lifli şeyler yiyip bol su içiyorum başka yapacak bişey yok . Santafer kullanıyorum. Bide devit3 tadını hiç sevmiyorum zeytinyağı gibi şeffaf 😣