Edakuz58 Ya kzlar ben sunu merak ediyorum doğum yapacagmz zaman onlük giyiyoruz soncta ic camasiri vs olmuo ve akintimiz yoğun oluo naptnz nasl ettiniz ben ilk dogumumda pecete koymustum ebem gordü kzmisti enfeksiyonu tetikliyor die
Fundaab Edakuz58 ilk doğumumda bacak arasına gazlı bezi baya katlayıp koymuşlardı o herşeyi tutuyordu. Bi ismi vardı ama unuttum şuan 🤷🏻♀️
ilkim_55 Canim benim suyum geliyordu doktora gidene kadar hala geliyordu depend giydim iç çamaşırına gerek kalmıyor. Mecburi sezaryena alındım sonrasında da hep depend giydim