Fatma_0 Zıbın atlet hangi marka aldınız? Baktığım mağazalarda 15 20 civarı suanda ve ben hiç almadım daha 🙆🏻♀️
058elf Fatma_0 bime gelmişti içinden iki tane çıkıyodu paketi 11 liraydı 0-3, 3-6 almıştım ikişer paket. Civilden aldım ikisi uzun kol diğerleri tişört onlarda 7-8 lira olması lazımdı
Nuray23 E bebekte kampanya vardi bgun aldim. 5 al 4 ode. Askili uzun kollu kisakollu kalin askili olacak sekilde 😊tanesi 7.90 mi 8 tl mi ne idi👍