Deletedmom35 FeyyazZeynepBabayiit bacım başlıgı değiş aman vallahi topa tutarlar bide zıkkım ye diyen bile çıkar tövbe ya gerçekten bak az önce öyle bir post okudum senin için diyorum yanlış anlama lütfen
Heather FeyyazZeynepBabayiit fazlası çok kilo yapar🙂 bu arada başlığı yiyecek falan diye değişmenizi öneririm 🙂
Ciara93 FeyyazZeynepBabayiit dondurmanın neyi zararlı olabilir ki ? En çok tükettiğim şey benim 😍 ve zararı değil yararı var kalsiyum bakımından.
Elcnerdgn Canım nerdeyse bende her gün yiyorum pek bir zararı olduğunu düşünmüyorum hatta bebeği beslediğini bile duydum kalsiyum içerikli olduğu icin
TospikAnne Deletedmom35 ay evet başlığı değiş sonra zıkkımın kökünü ye hakkım haram derler mazallah 😂 50 kuruşluk bir sofa için demedikleri kalmadı meymişte bulamıyorlarmış. Çol güldüm yaaa. Canım bende dondurma yiyorum hamile kaldığım gündem beri. Zararı yoktur heralde bilmiyorum. Sıcak olunca hava insanın içide yanıyor valla 🙈 sana da bebişine de yarasın afiyet olsun 😘 @FeyyazZeynepBabayiit
Zuhal2205 Deletedmom35 aynen öyle oldu. Post kalkmış zaten. Zıkkım demiş ya şaka gibi nasıl sinirlendim. Bunda böyle bişey olmaz dondurma genel bi ad zaten 🙂
Suheda FeyyazZeynepBabayiit şeker problemi yoksa istediginiz kadar yiyin valla bende gebelik şekeri var vallahi yiyorum akşamlari yürüyüş yapiyoruz eşimle.bi külah dondurmamıda alıyorum öyle yürüyorum son aylardaym artık canm çok tatlı istiyor en masumda dondurma😀 sade tabi
TospikAnne Zuhal2205 karpuzlu sodada heryerde satılan bişey yani 😂 aile çay bahçelerinde bile var. Valla millet kavgayı seviyor
Msna FeyyazZeynepBabayiit ben doktora sordum canım kilo yapar dedi başka da bir zararı olmaz günde 2 top yiyebilirsin dedi 😋
Zuhal2205 TospikAnne hayır benim canım neler istiyo yeri geliyo kocama bile söylemiyorum. Çeksin ne olacak bi yerim mi şişicek sanki. Kendini bilmez ne olacak
Kenanizm18 TospikAnne onun amacı kavga etmek zaten bellidi konusmasından. Bende şimdi onun yüzünden soda aramaya gidiyorum hakkımı helal mı etmiyim 😛
TospikAnne Zuhal2205 banada annem ha bire bişey görünce tvde avuç içimi yalattırıyor 😂 eskiden kalma batıl şeyler 😂 benimde istiyor çok şey ama bulunmicak şeyler değil çok şükür.
FeyyazZeynepBabayiit Ben okuyamadım o postu da çok şaşırdım zıkkım ye ne demek ya bu kadar cahil kırıcı olmaz insan
TospikAnne Kenanizm18 bulamazsan hakkını haram et 😂 yahu bazı postlar gerçekten sırf açayımda kavga çıksın kafasıyla açılıyor. Canı sıkılan boş gezen çok var heralde. Azıcık karnındaki bebişle ilgilense herkes ne iyi olacak. 😊
Kenanizm18 TospikAnne kesinlikle katılıorum 🙂 yeni modamızda önceden gördügümüz bi post icin yeni post acıp orada lafları giydirip kavga cıkartmak malesef 🙂
TospikAnne Kenanizm18 birde seninle aynı görüşü paylaşmıyorsak cahilsin 😂😂 birde sıkışınca tüüüüü senin anneliğine. Birdee sen önce yazmsyı öğren. Bunları görünce diyorum ki üfff çok sıkıcısın 😂😂😂 tükettiler bizi bee
Deletedmom35 Kenanizm18 insanlar saldıracak yer arıyor sanki ya cvp verme bakma okuma istemediğin bişeyi ama yok gireyim şuraya ortalığı karıştırayım kavga edeyim kavga çıkarayım bunun için var bazıları