Kbra97 Baharburcu hayır canım normal muaneye gittim hem de ikili tarama testim vardı oda baktı görünüyor mu diye cinsiyet benzetti çok hareketliydi göstermedi kendini
birprensesvebirprensannesi Kbra97 Bende 12+4 de detaylı ultrasona girdim bazı sebeplerden erkek büyük ihtimal denildi acaba yanılma payı var mı bende düşünüyorum 🤷