Sedakrs58 Tuuuuu merhaba o kahverengi akıntı olabilirmiş benim doktorum söylemişti bende yeni hamileyim az bişey kan gelse bile korkma demişti yinede iyice emin olmak için doktoruna görün
Gulcicek Tuuuuu ayyy benden de geldi canim dr progestan ic yat dinlen dedi bana. Bende yarın gidecem umarım bizimledir meleklerimiz🤲🏻
[silindi] Bende bugün ögrendim hamile oldugumu da benimde geldi o yerleşmiştir karnına bebek ondan gelmiştir eger renk kırmızıysa sıkıntı kahverengiyse sıkıntı yok demektir. Aynı anda gebeliklerimiz demek:)
Busra34ybg [silindi] ben kahverengi akıntıyla düşük tehlikesi yaşadım canım içerde kanama alanı oluşup o şekilde kahverengi akıntı olmustu iğne falan yapıldı her bünye bir olmayabiliyor
Sedakrs58 Kubrakorkut yani benim doktorum normal dedi korkulacak bişey yok dedi yeni hamilelikte olan bileymiş 🤷♀️
Burcu3506 Benim kahve geldi ardından kırmızıya döndü bi kaç gün sonra maalesef düşük yaptım ihmal etmeyin