Deletedmom5 Alya_aslan ben yaptırdım adet günü yerleşme kanamam oldu cnm. Adet oldum sandm cok korkmustm ama değilmiş ztn o ilaçları kullanırken adet olunmuyormuş
Busra34ybg Alya_aslan kanaman olduğunu doktoruna söyledin mi bilgilendir mutlaka canım çünkü bana kanaman falan olursa haberim olsun demişti
Busra34ybg Alya_aslan 26. Haftaya girdik canım transferin 9. Günü test yapmıştım ben o güne kadar hiç belirtim olmadı ara ara kasık ağrısı yaşadım oda doktor yerleşmeden dolayı dedi
Alya_aslan Busra34ybg bilgilendirdim cnm normal dedi bugun dayanamadım evde test yaptım ama 2 ci cizgi silik cıktı
Busra34ybg Alya_aslan çok yeni olduğu içindir canım benimde silik çıkmıştı kanda 223 çıktı hcg ☺️ Hayırlı olsun şimdiden bebişin
Mucizee80 Alya_aslan 1 kere pembe leke geldi hemen iğne yaptılar kesildi keseyi görüp kalp atışını duyduğum günde doktorum tekrar lekelnme olabilir korkma demişti iki gün kahverengi lekelenmem oldu çok çok az miktarda
Alya_aslan aslidny ben doktora 6 bin ödedim igneler var uygun eczane den onlar 2bin toplam ilac dondurma yapabiliyolar bazen 2 750 falan yanlıs hatırlamıyorsam. O toplam 10 11 cıvarı