aysem410 Ben vajinusmustum ve bende ayni arkadasin gibi onceligi hamile kalmaya verdim dr a da bu konuda ısrar ettim ben 3 senelik evliydim bu sorunu aşmadan tam anlamıyla hamile kaldım sonuç hamilelikle birlikte zaten daha zor bi doneme giriyosunuz ilişki yasayamiyosunuz eşinizle hamilelikten sonrada ayni sorun devam etti sonra dr. da bulamadığım için yine bi iki sene gecti boyle zaten bu bi erteleme hastalığî sonra yaparım nolcak diye diye 6 sene sonunda bi cocuk, ilişkiye giremeyen ben, ısrar eden artık sabretmek istemeyen bi eş çok zor bi durum bu Allah yardım etsin ama tavsiyem bu sorunu çözmeden hamile kalmasın çok cok çok daha kotü bi döneme giriliyo 🤦🏻♀️