OzgeHelli Kbra007 ben perşembe gireceğim 21+4 oluyor o zaman. İlk randevum 20 haftalıkkendi ama değiştirdim
_glc1991 Kbra007 beni doktorum 18.haftada çağırdı gitmedim internette 19-23 haftalarda yazıyor bu hafta yada önümüzdeki hafta gidicem
Buketkucuk Kbra007 giriliyor canım ben 19-24 haftaları arasında gidiliyor diye biliyorum. Bende şuan 22 haftalığım bu cuma randevum var gideceğim nasipse🤍🤗