Bende 25+3 haftalık hamileyim dün yaptırdım 1 saat sonra alınan kanda ki şeker yüksek çıktı 185 . Doktorum şeker ölçüm cihazıyla sabah akşam ölçüm yapıp bildir dedi bana diyetisyene yolladı bende bugün bir endokrin bölümüne göründüm bakalım . Endokrin doktorum da 1 saat sonra ki yüksek çıkmış ben buna dayanarak sende şeker var diyemem dedi 3 aylık şekerime bakacakmış yarın da onun sonuclarını alıcam inşallah uzun süreli bir diyet ya da başka birley gerekmez bebektede sıkıntı olmaz … 🙄😒